Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Björkman - 31 mars 2011 23:13

Blev lite sura miner när jag mitt i allt tog bort min gamla blogg, är jättemånga som frågat vad som hände med den. Helt ärligt så kände jag mig spyless på den och samtidigt kändes det ganska läskigt att ha så mycket läsare som jag hade på slutet. Visst det är väl det som är meningen med en blogg men när jag skriver om mig och min familj känns det som att man vill ha lite koll på vem som läser och det hade jag verkligen inte på min gamla blogg. Så den här bloggen är för mina nära och kära på annan ort som vill hålla koll på oss och för alla er här hemma också för den delen. När ni nu tar er tid att titta in på bloggen så kan ni ju ge er till känna, vore kul med kommentarer från er läsare. Bli inte förvånade om det dyker upp lösenordsskyddade inlägg då och då men om ni vill läsa dom så är det bara skicka ett mail till hanna_juntti@hotmail.com  eller messa för er som har mitt nr.


Gå in på Spotify och så letar ni upp Tomas Andersson Wijs version av Evighet och så njuter ni lite. Ni som var på vårat bröllop kanske minns hur fin den låten egentligen är trots att det är en schlagerlåt från början.


Du finns i varje andetag, i varje steg...







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards