Alla inlägg den 1 april 2011

Av Hanna Björkman - 1 april 2011 21:19

Nu är jag verkligen korthårig! Har varit och klippt mig idag och fick mig en riktigt cool frisyr. Kul och göra nå nytt för dom senaste 10 månaderna har jag knappt brytt mig om hur jag sett ut uppi skallen men nu ska det bli ändring på det för vet jag att jag är snygg i håret kan jag se ut hur som helst i övrigt! Funderar även starkt på att bli blond igen, tänker på det varje gång jag sätter i färg i håret. Det skulle vara så enkelt och skönt att slippa färga utväxten!  Sara på Hudverket sa idag att antingen ska jag ha kolsvart hår eller vara superblondin och så är det, har aldrig trivts i nå mellanting. Så åt sommaren blir jag nog blond, om jag törs! Har haft svart hår i 6-7 år nu tror jag och det känns nästan som min naturliga hårfärg så det lär kännas konstigt om jag blir blond igen. Vad tror ni, blondin eller svarthårig?


Hjalmar har ärvt mitt superblonda hår medans Helge har fått lite mörkare hår. John var superblond när han var liten så Helge lär nog också bli blond så småningom.



 

Ovido - Quiz & Flashcards