Alla inlägg den 7 april 2011

Av Hanna Björkman - 7 april 2011 21:45

Jajjemensan! Har lyckats få ihop 23 tusen steg idag, gått 1,5 mil sammanlagt. Började med en barnvagns prom på 7,8 km och sen blev det en kvällsprom med Mallan och den  prommen var 7,7 km lång. Runkeeper gör mig oerhört inspirerad! Låg i soffan med Helge medans John och Hjalmar höll på att lista och tänkte att jag skulle gå på en prom och dra med Mallan och en liten stund senare plingar det i telefon och då får jag ett mess av henne där hon frågar om jag ska med på en promenad. Lite läskigt va?   


Nä nu ska jag ta av mig spykläderna och göra natt!

Av Hanna Björkman - 7 april 2011 15:48

Och den andra gossen börjar få massa veck på kroppen.

 
Av Hanna Björkman - 7 april 2011 15:44

Trött gosse :)

 
Av Hanna Björkman - 7 april 2011 07:15

Hjalmar vaknade 6.15 och Helge kort där efter. John var redan uppe så jag låg kvar i sängen till 6.40 men nog kändes det förbannat tidigt ändå! Var helt slut igår, somnade mitt i Off the map på soffan och gick vidare till sängen kring 23.30 Hatar att somna på soffan för då måste man börja göra sig färdig för natten när man är nästan i en dimma. Nå jag ska inte klaga egentligen för Helge la sig för natten kl 20 och sov till 5.30 innan han ville äta och Hjalle har sovit rätt bra han med. Han ville komma ner och sova bredvid mamma mitt i natten men det är helt ok. Ibland sover han hela nätterna i sitt rum medans andra nätter går tungt för honom men det är nog alla drömmar som ställer till det då. Nu måste bara jag och John komma oss i säng i tid och passa på och sova medans våra barn sover riktigt bra för det kan snabbt ändras.


Snart är det dags att börja göra oss redo för dagge och barnvagnsprom. Hoppas verkligen det går lättare på prommen idag för igår var det tungt, fick verkligen jobba med både armar och ben för att komma mig framåt med vagnen. Prommade bara i 1 timme och 16 min (enligt min runkeeper) och jag brukar alltid annars få ihop minst 1½ eller närmare 2 timmar. Skönt är det iaf när det är varmt ute, man slipper klä sig så förbannat mycket  


Ha en bra dag!


Skapa flashcards