Alla inlägg den 10 april 2011

Av Hanna Björkman - 10 april 2011 22:19

På 10 dagar har jag lyckats promenera exakt 6 mil, känns ok! Nu ska jag under dom närmaste 10 dagarna slå det. Ska väl knappast vara nån match. Får gå lite längre helt enkelt varje dag. Är inne in ett stim just nu, tycker det är otroligt skönt att få promenera! Beror nog på att jag under halva graviditeten bara kunde gå mellan huset och bilen typ. Skulle vila idag men jag har fått ihop 8 km idag. Glömde däremot stegräknaren när jag drog till jobbet så det är tur jag har Runkeeper och Cardiotrainer i telefonen   

Såg dessutom resultat på vågen idag trots att jag varit toksvullen om magen pga att min gamla ovän har kommit tillbaka! Så när jag inte är så svullen nå mer kanske det syns ännu mer på vågen, hoppas på det! 7 veckor kvar tills jag ska ha nått mitt mål.


Var himla kul och jobba ihelgen plus att jag fick tjäna lite pengar så man kan spara dagar. Tycker det är helt perfekt och jobba nån dag här och där för i slutändan så kan man ju vara hemma längre med barnen. Vi har fortfarande jättemycket dagar kvar på Hjalmar, mer än hälften tror jag. Dom kommer komma till användning i sommar när vi ska vara ledig alla 4 i 2 månader! Pojkarna verkar då inte alla ha saknat mig. Igår var dom ute i stugan hela dagen och idag har dom jobbat lite här hemma. Hjalmar har tydligen varit elektriker idag, tur att hans pappa var med och övervakade! Såg ni förresten Hjalmar och Helge i tidningen i fredags? Mina sötnosar   


Tänkte gå kl 6 imorgon men det sket sig för John ska iväg kring 6.30 tydligen så det är bara glömma för jag går inte på prom före kl 6. Får bli en barnvagnsprom och en kvällsprom som vanligt istället.


Nä tack och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards