Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Träningsvärk

Av Hanna Björkman - 26 april 2011 22:15

För första gången på länge så har jag fått träningsvärk! Kan tycka det är oerhört skönt när man går omkring med en sån typ av värk i kroppen. Tänk er när ni försöker sätta er på dass och ni först måste ta emot med händerna för att komma ner med resten av kroppen så ni kan sätta er och pissa. Det gör så där sköntont som bara träningsvärk kan göra. Fick mig en liten löptur igår. Det gick inte fort och jag kom mig inte långt men jag sprang och det är huvudsaken! Sen när jag kom hem gjorde jag benböj med Hjalmar på ryggen, armhävningar och nån övning som ska lyfta upp rumpan så den slutar hänga ner till marken! 3 ggr i veckan ska jag träna hemma, minst! Är det på nå ställe man kan träna varje dag så är det hemma framför tvn och det tänker jag göra så ofta jag orkar.


Tyvärr blir det inget mer springande förrän till helgen för imorgon bitti åker John till Sthlm och kommer hem på kring 16-17 tiden på fredag. Ska bli spännande och se om jag lyckas hantera 2 grabbar helt själv i 3 dagar men det måste ju gå! Kanske får anlita Lena som barnvakt så jag får lite mer träning än promenader eller så kanske du har lust och hänga med på en långprom efter jobbet?!


Dags för sängen! Imorgon är det dags för dagge.


Go kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Björkman - 5 september 2012 22:16

Ett halvår sen sist? Ja ungefär! Hade glömt lösenordet och allt. Tiden går fort när man har roligt heter det ju men tiden går också oerhört fort när man är mamma på heltid och jobbar 70-80%. Nå vi fick ihop våren på ett hyfsat bra sätt när både jag o...

Av Hanna Björkman - 19 mars 2012 11:00

Tänkte ge er ett livstecken. Tiden bara försvinner känns det som så blogga hinner jag inte. Hjalmar har blivit en riktig hejjare på att åka skidor i vinter och imorgon ska han få prova åka Lilla Vasaloppet. Jag har köpt skidor och John har dammat av ...

Av Hanna Björkman - 12 februari 2012 23:13

Ett litet smakprov ifrån dagens besök hos bästa fotografen, nämligen Elisabeth....

Av Hanna Björkman - 3 februari 2012 13:43

Världens finaste Helge fyller 1 år idag. Grattis plutten min :)...

Av Hanna Björkman - 30 januari 2012 21:36

Halva mitt mms inlägg kom inte med, konstigt! Mitt morgonpromenerande går sådär måste jag erkänna mig jag blev grymt taggad att fortsätta efter lördagens vägning! Hade då gått ner 1,9 kg på 1,5 vecka! Tyvärr slutar jag ofta jobba runt kl 22 och jag l...

Skapa flashcards