Alla inlägg den 29 april 2011

Av Hanna Björkman - 29 april 2011 22:32

Känner mig oerhört nöjd med mig själv just nu! Har inte blivit någon träning alls medans John har varit borta så jag har legat rejält mycket på minus på mitt träningskonto och det var jag tvungen ändra på direkt vi kom hem. 21.38 drog jag hemifrån och begav mig ut i regnet och mörkret och sprang i 28 min, Tycker att jag förtjänar en klapp på axeln. Gillar när min självdisciplin tittar fram då och då. 2 löprundor avvklarade och mitt mål är att få ihop 3 st per vecka. Det gick lite lättare än sist för den här gången ville jag inte lägga mig i diket och aldrig kliva upp igen utan jag tog mig runt min lilla runda och kände att jag hade läget under kontroll. Får se hur det känns på söndag då jag ska ut igen.


Nu ska jag göra kväll. Imorgon ska jag rycka ut och jobba några timmar och sen ska vi och se om vi hittar någon majbrasa. Får hoppas på bra väder så vi kan grilla till middag.


Tack och god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards