Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Hanna Björkman - 2 maj 2011 20:22

Idag kom inbjudningskorten till Helges dop så om nån dag för närmast sörjande kolla brevlådan. Tänkte köra ett litet dop så vi blir väl 100 st bara eller nå sånt!    Är svårt att anordna något litet om min familj ska vara med men det är smällar man får ta. Helge har själv fått välja låtar idag till dopet, vi tänkte ta dom han smilade mest åt. Smart va?!   Det är ju Helges dop så han måste ju få vara med och bestämma! Gjorde en liten låtlista på Spotify med mina och Johns favoriter och så fick han lyssna igenom den och det var en  låt som han skrattade väldigt mycket till så den får det bli. Fast det hade nog blivit den låten iaf om jag och John hade bestämt själva.  Hade velat ha Sara Vargas låt för den har han blivit lugn av från första gången han hörde den men den passar lite dåligt till dop tyvärr.


Ihelgen jobbade jag 4 h på Valborgs, gick riktig fint men fort. Vi hann knappt göra nå alls under den tiden men det kan inte hjälpas. Har sagt att jag kan jobba 16 timmar i månaden fram till 1 september då jag ska börja jobba mera. Dom flesta verkar tycka jag är knäpp eller nå som redan har börjat jobba men när man gått hemma sen man var gravid i v 18 vill man jobba, iaf jag! Sen är det dessutom ett perfekt tillfälle för lite egentid, smita hemifrån en stund och göra nå helt annat! Perfekt kombination, jobba, tjäna pengar, spara dagar och egentid! Kan det bli bättre?! Grabbarna får dessutom tid med sin pappa och sen kommer jag hem med ny energi till barnen och det behövs ibland kan jag lova. Har börjat planera min framtid lite smått faktiskt och i veckan ska jag börja kolla upp vad som krävs för att mina planer ska bli verklighet. Känns spännande.


Nä nu ska jag dricka en kopp grönt thé! GI sänkare och sjukt gott.

Skapa flashcards