Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Hanna Björkman - 9 maj 2011 23:15

Nu är jag igång med löpningen på allvar! Vet inte egentligen om man kan kalla det löpning men jag tar mig framåt snabbare än när jag promenerar iaf   5 ggr har jag sprungit och nu orkar jag 28 min och snart tror jag att jag ska våga ge mig på en lite längre tur. Jag slutade spela fotboll när jag väntade Hjalmar, var i v 8 när jag spelade min sista match, och sen dess har jag sprungit kanske 5 ggr så jag känner mig nöjd måste jag säga! Det är ju trots allt mer än 3½ år sen jag sprang och hade hyfsad kondis. Trodde aldrig att jag skulle orka så bra som jag ändå gör och det går lättare och lättare för varje gång. Däremot kanske jag måste försöka pallra mig ut lite tidigare, idag for jag hemifrån kl 22 men jag var tvungen att se en unge i minuten först.


Nu får jag dessutom boka klipp- och färgtid så snart blir jag nog blond! Har nått mitt ena delmål, jippie!! Vågade inte ställa mig på vågen i fredags (min vägnings dag) pga tjejveckan. Jag sväller som en badboll under den men idag visade vågen ändå -2 kg så jag är på G. Väntar fortfarande på ett riktigt viktras men det verkar utebli. Får slita som ett djur för varenda litet gram men skam den som ger sig! Oj så lätt det gick efter Hjalmar! Hann knappt vara ute på nån promenad innan alla gravidkilon var borta men nu sitter dom som berget! Nå det är bara jobba på!


Har varit sjukt effektiv idag. Har hunnit med lite målning, fotbollsmatch på gården, ärenden på stan, städning, lite mer målning, veckohandling och så en löptur. Mitt i allt detta så ska grabbarna äta, det ska bytas blöja, toabesök, det ska lekas och en massa annat så jag tycker själv att jag hunnit med sjukt mycket!


Nu ska jag ta och göra kväll!

Sovgott

Ovido - Quiz & Flashcards