Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Hanna Björkman - 16 maj 2011 22:30

Jag säger bara Zumba! Gå in här och boka er vettja. Var med på smygpremiären på TC i lördags och Sandra och lillKatta var sjukt duktiga Vilka tjejer säger jag bara! Dom kan verkligen shaka och få elefanter som mig och tro att man kan shaka lika bra   . Nä in och boka er, ni kommer garanterat ha jättekul och ni kommer bli trötta! Nu längtar jag tills jag ryms på nå Zumbapass  


Blidde inge Sthlm för John, han har gått och blivit sjuk! Han har varit rätt grinig idag för han ville verkligen fara men det kommer säkert fler tillfällen. Jag passade på att dra iväg och träna när John nu var hemma, for på Mallans spinningpass. Tänkte att jag skulle börja leda här snart, ska sätta ihop nå pass så jag är redo att hoppa in om det blir nå pass till övers. Är inne i ett träningsstim just nu, skulle helst träna och vara med på alla pass TC har varje dag men det går ju inte. 3-4 pass i veckan drömmer jag om att hinna med. Vill få tillbaka lite muskler!  


Nä dags att dejta kudden, känner mig trött och sliten men jag vet precis varför så det gör inget!





Av Hanna Björkman - 16 maj 2011 10:59

Det här kommer bli en helt fantastisk vecka.... eller så inte!

 
Skapa flashcards