Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Hanna Björkman - 23 maj 2011 09:22

Förra helgen hamnade jag i en djup svacka! Jag hade slitit som ett djur, tränat bra och ätit jättebra under veckan som gått men ändå hade det inte hänt någonting när jag ställde mig på vågen. Kan tala om för er att jag blev oerhört deppig! For och hämtade Lena på lördagen i Bredviken och det första jag såg när jag kom in i hennes lägenhet var en bok om detox. Satte mig och läste lite i den och fastnade i listan om varför man ska göra en detox. Av 15 anledningar kunde jag bocka för 9 st! Nå på söndag förra helgen bestämde jag mig för att prova en vecka! Det kändes som att jag inte har nå att förlora.


I veckan har jag ätit mängder med frukt, grönsaker, nötter och sojaprodukter. Kan säga att jag numera vet hur en fungerande mage ska kännas, jag kan räkna finnarna i ansiktet på en hand, känner mig piggare och jag har gått ner 1,3 kg och då har jag knappt tränat nå i veckan!! Har fuskat några ggr när vi varit borta och ätit men jag har hållit mig hyfsat bra ändå. Ska fortsätta i veckan och som det känns just nu blir det då inga problem alls att fortsätta. Har ni nån gång tänkt på hur gott det är med varm frukt? Har ni gjort en smoothie på sojadryck? Testa!





Av Hanna Björkman - 23 maj 2011 09:00

Morgonmys

 
Ovido - Quiz & Flashcards