Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Hanna Björkman - 28 maj 2011 20:44

Min träningsmotivation är som bortblåst! Den försvann på bara ett litet ögonblick och jag vet precis varför. Det roliga med att jag inte tränat på 2 veckor är att jag gått ner 3,3 kg sammanlagt, inte illa va? Har fått ihop ett gäng promenader och lite plankor men det är det enda. I veckan lär det inte bli nå mycket träning heller. Funderar om jag ska fara på Zumbapasset i Folkets hus på onsdag men vi får se. Känns som att jag håller mig till promenader och löpning just nu.


Har jobbat idag i några timmar. Vi fick gjort det viktiga men vädret hindrade oss lite när det gäller dom roliga delarna men så är det ibland. Ska jobba imorgon också så då hoppas jag på bättre väder. Det är ett trevligt tillskott i kassan när man drar ut och jobbar en helg och pengar har man inte i överflöd när man får fp.


Nä jag tror det blir sängen! Har skallebank så det sjunger om det. 

Ovido - Quiz & Flashcards