Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Äntligen uppehåll

Av Hanna Björkman - 22 juni 2011 10:18

Redan onsdag?! Börjar känna mig lite dagvill av all denna ledighet   och ja det heter dagvill och inte dagvild. Vi har inte gjort nå vettigt på 2 dagar nu men idag verkar det som att regnet inte ska ösa ner hela dagen så idag ska vi gå ut och jobba lite. Måste fylla igen några gropar med jord och så gräs. Sen kände jag mig sugen på en tripp till Granån eller nå annat ställe som säljer träd. Vill hitta ett fint träd till infarten. Fast jag vet inte om man kan plantera träd nu eller om man ens får tag i ett men det återstår att se. Har grävt upp en buske på baksidan som vi ska dela och gräva ner på framsidan. Den har inte mått så bra på baksidan så vi hoppas att den ska hitta livsgnistan igen för det är en fin buske som blommar jättefint i vitt. Det var våra planer för dagen. Tänkte förresten leta mig ett par stövlar idag. Har velat ha ett par coola stövlar i flera år men det får nog bli ett par ordentliga istället för i Kalix finns det nog inga coola stövlar, inte vad jag vet iaf.


Nä dags att ta tag i dagen. Jag och grabbarna har haft morgonmys så man känner sig lagom seg! Hoppas ni får en fin dag alla ni som läser men som aldrig kommenterar!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Björkman - 5 september 2012 22:16

Ett halvår sen sist? Ja ungefär! Hade glömt lösenordet och allt. Tiden går fort när man har roligt heter det ju men tiden går också oerhört fort när man är mamma på heltid och jobbar 70-80%. Nå vi fick ihop våren på ett hyfsat bra sätt när både jag o...

Av Hanna Björkman - 19 mars 2012 11:00

Tänkte ge er ett livstecken. Tiden bara försvinner känns det som så blogga hinner jag inte. Hjalmar har blivit en riktig hejjare på att åka skidor i vinter och imorgon ska han få prova åka Lilla Vasaloppet. Jag har köpt skidor och John har dammat av ...

Av Hanna Björkman - 12 februari 2012 23:13

Ett litet smakprov ifrån dagens besök hos bästa fotografen, nämligen Elisabeth....

Av Hanna Björkman - 3 februari 2012 13:43

Världens finaste Helge fyller 1 år idag. Grattis plutten min :)...

Av Hanna Björkman - 30 januari 2012 21:36

Halva mitt mms inlägg kom inte med, konstigt! Mitt morgonpromenerande går sådär måste jag erkänna mig jag blev grymt taggad att fortsätta efter lördagens vägning! Hade då gått ner 1,9 kg på 1,5 vecka! Tyvärr slutar jag ofta jobba runt kl 22 och jag l...

Ovido - Quiz & Flashcards