Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Egentid!

Av Hanna Björkman - 23 juni 2011 23:25

Jag har 180 kvadrat för mig själv! Egentid deluxe kan man verkligen kalla det. Jag kan göra allt i min egen takt och låta allt ta den tid det tar. Bara därför kommer jag vakna tidigt imorgon bitti, packa och göra allt jag tänkt i raketfart fast å andra sidan så går ju saker och ting fort när man får göra det i sin ensamhet. Ska lägga mig tidigt ikväll och sova så gott det går ensam i storsängen!


Hoppas ni får en trevlig midsommar!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Björkman - 5 september 2012 22:16

Ett halvår sen sist? Ja ungefär! Hade glömt lösenordet och allt. Tiden går fort när man har roligt heter det ju men tiden går också oerhört fort när man är mamma på heltid och jobbar 70-80%. Nå vi fick ihop våren på ett hyfsat bra sätt när både jag o...

Av Hanna Björkman - 19 mars 2012 11:00

Tänkte ge er ett livstecken. Tiden bara försvinner känns det som så blogga hinner jag inte. Hjalmar har blivit en riktig hejjare på att åka skidor i vinter och imorgon ska han få prova åka Lilla Vasaloppet. Jag har köpt skidor och John har dammat av ...

Av Hanna Björkman - 12 februari 2012 23:13

Ett litet smakprov ifrån dagens besök hos bästa fotografen, nämligen Elisabeth....

Av Hanna Björkman - 3 februari 2012 13:43

Världens finaste Helge fyller 1 år idag. Grattis plutten min :)...

Av Hanna Björkman - 30 januari 2012 21:36

Halva mitt mms inlägg kom inte med, konstigt! Mitt morgonpromenerande går sådär måste jag erkänna mig jag blev grymt taggad att fortsätta efter lördagens vägning! Hade då gått ner 1,9 kg på 1,5 vecka! Tyvärr slutar jag ofta jobba runt kl 22 och jag l...

Skapa flashcards