Alla inlägg den 26 september 2011

Av Hanna Björkman - 26 september 2011 22:39

Har varit på Chili idag och jag kom hem med ett par lila byxor! Dom är sjukt snygga men jag vet inte om jag ser riktigt klok ut i dom! Det är en sån där grej som är snyggt på alla andra. Tror jag måste fundera lite! Efter att ha gått i mjukisbyxor i snart 2 år (typ) så känns det som att det är dags att ta tag i allt innan jag förfaller helt och hållet. Ryms numera i det mesta som finns i min garderob och jag har tänkt unna mig lite nya kläder faktiskt. Nä nu ska jag försöka ta mig ur dessa mjukiskläder lite oftare än vad jag gör nu för nog är det ju trevligt att känna sig lite fin. Var dessutom  TVUNGEN att besöka Malin på Intersport och få mig lite nya träningskläder och jag hittade en hel del, närmare bestämt 5 träningströjor/linnen och ett par spinningbyxor! Tyckte jag var värd det och när man sitter där framme och leder pass så är det extra kul att ha snygga träningskläder    Har  fått en liten lön från TC den här månaden nu när jag börjat leda lite pass och nog är det lyxigt att få betalt för att göra nå som man verkligen verkligen tycker om att göra. Helt fantastiskt tycker jag!


Dags att göra kväll! NAtti natti

Skapa flashcards