Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Hittade några favoriter

Av Hanna Björkman - 7 oktober 2011 08:41

       


Hittade jättemycket fint på Me&Is sida häromkvällen och det här är mina favoriter.

Ska blir kul och se kläderna live. Ni kommer väl?

Funderade om man skulle slå på stort och baka någonting fast jag är verkligen inget bra på sånt!


I veckan har jag traderat en massa! Det går som i vågor det där, jag gör det när jag får lust. Brukar lägga ut ett gäng auktioner och när dom är sålda så göra jag uppehåll 3-6 månader  

Har sålt 3 par jeans som legat i garderoben ett bra tag, dom har varit för stora och sånt har jag ingen lsut och spara. Fick mig iaf en extra slant och det kändes inte så dumt.


Idag blir det fest!  TC och Nova har sin årliga medlemsfest så idag ska jag dra på mig finkläder och partaja lite. Grabbarna blir hemma och har fredagsmys!

Började kolla uti festkläder igår och blev helt överlycklig när jag insåg att min favoritkjol passade. Har inte provat den på evigheter och trodde den skulle sitta som ett korvskinn men icket!  


Fast jag har ju gåt ner 11-12 kg så det vore konstigt om kläderna inte skulle passa. Allt har visserligen omfördelats på kroppen men jag känner nu när man kommit igång och träna mer ordentligt att det inte är helt omöjligt att få tillbaka sin gamla kropp till viss del iaf.


Måste ju säga att ni är sjukt dåliga på att kommentera fast jag är lika dålig på att kommentera andras bloggar så jag får skylla mig själv!


Nu ska jag röja lite så det är gjort innan lunch för efter lunch ska vi packa badväskorna och hinna göra ärenden på stan innan badhuset öppnar.


Trevlig helg!


   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Björkman - 5 september 2012 22:16

Ett halvår sen sist? Ja ungefär! Hade glömt lösenordet och allt. Tiden går fort när man har roligt heter det ju men tiden går också oerhört fort när man är mamma på heltid och jobbar 70-80%. Nå vi fick ihop våren på ett hyfsat bra sätt när både jag o...

Av Hanna Björkman - 19 mars 2012 11:00

Tänkte ge er ett livstecken. Tiden bara försvinner känns det som så blogga hinner jag inte. Hjalmar har blivit en riktig hejjare på att åka skidor i vinter och imorgon ska han få prova åka Lilla Vasaloppet. Jag har köpt skidor och John har dammat av ...

Av Hanna Björkman - 12 februari 2012 23:13

Ett litet smakprov ifrån dagens besök hos bästa fotografen, nämligen Elisabeth....

Av Hanna Björkman - 3 februari 2012 13:43

Världens finaste Helge fyller 1 år idag. Grattis plutten min :)...

Av Hanna Björkman - 30 januari 2012 21:36

Halva mitt mms inlägg kom inte med, konstigt! Mitt morgonpromenerande går sådär måste jag erkänna mig jag blev grymt taggad att fortsätta efter lördagens vägning! Hade då gått ner 1,9 kg på 1,5 vecka! Tyvärr slutar jag ofta jobba runt kl 22 och jag l...

Ovido - Quiz & Flashcards