Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Hanna Björkman - 19 oktober 2011 21:55

Ojoj, nu är det mycket! Hann knappt se John någonting alls förra veckan och grabbarna var jag bara med dagtid. Den här veckan började på ett liknande sätt men nu tror jag att allt ska lugna sig lite. Måste lära mig att inte planera in för mycket grejer på en och samma dag och just därför har jag varit och köpt mig en almanacka! Nu ska jag bli bättre på att ha koll på läget  


John åker bort igen på måndag så idag var jag in och sökte semester så vi får se om den  blir beviljad eller om vi behöver barnvakt! Någon frivillig?! Han kom hem förra veckan och började  rabbla upp en jäkla massa grejer som han skulle uti men jag sa att han får välja för han kan inte fara uti allt. Om han far uti allt blir han borta 1½ vecka i sträck nästan tror jag. Längtar tills den 9 november för då drar jag till Sthlm! Ska gå en 2 dagars utbildning i kommunikation och så ska jag och 2 av mina arbetskamrater roa oss en dag i storstaden. Kommer bli hur kul som helst.


Har börjat plöja igenom gamla greys avsnitt och oj vad många jag har missat! Tänkte försöka komma ikapp med dom avsnitt som visas just nu på TV. Åh vad jag tycker om den serien! Tänkte försöka göra samma sak med Desperata husfruar här nån gång.


Over and out!

Av Hanna Björkman - 19 oktober 2011 12:33

 
Ovido - Quiz & Flashcards