Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Hanna Björkman - 30 oktober 2011 17:14

Vi gjorde plankstek för första gången till middag och det gick verkligen hem :)

 

...

Av Hanna Björkman - 30 oktober 2011 10:05

Jaha ja, då var det söndag IGEN! Tycker veckorna går så sjukt fort och den här veckan tycker jag har gått extra fort. Har nyttjat en del av min sparade semesterdagar och varit ledig från jobbet en hel vecka! John var ju i Skellefteå i början på veckan och då var jag hemma med pojkarna och nu ihelgen har jag lyxat till det. Kändes som en evighet sen vi var hela familjen med varann så det har vi passat på och varit ihelgen. Fast när jag och John har varit ledig har Hjalmar haft jour på Värmeverket med farfar   Han har följt med och gjort tillsyn och det verkar som att det är riktigt roligt och följa med farfar och jobba för det är nästan det enda han pratar om.


Har kommit på den briljanta idéen(?) att jag ska bli instruktör i torso. Påbörjade utbildningen till det igår och vi får väl se om jag lyckas bli bra på det. För det första måste jag själv börja träna upp magen och ryggen för den lilla styrka jag haft där är då som bortblåst efter graviditeten men det känns kul och utmanande med någonting nytt. Så när jag sen börjar vara redo att köra pass så är det bara ni pallrar er till TC. Hoppas vi ses förresten ikväll då jag kör spinning.


Nä nu vaknade Helge så jag måste gå.



Skapa flashcards