Direktlänk till inlägg 7 december 2011

God morgon

Av Hanna Björkman - 7 december 2011 07:48

Igår påbörjade jag en 2 veckorsperiod med massa jobb! Ska jobba lite extra och så ska jag prova jobba natt. Är jättelängesen jag gjorde det så vi får se hur det går. Även om man nu får sova på natten så vet jag av erfarenhet att jag sover som en kratta men det kanske inte är så nå mer. Så igår kväll satt jag och funderade när tusan vi ska hinna köpa julklappar och kom fram till att det kommer vi inte hinna förrän den 22 eller 23 dec för det är då jag och John kommer vara ledig båda två samtidigt nästa gång. Känns jävligt trist men så är det. Visst jag kan handla alla julklappar själv men jag tycker det är mycket roligare att göra det tillsammans. Fast jag har ingenting emot att springa på affärer mitt i julstressen utan jag gillar det. Jag får den allra bästa julkänslan när jag får vara mitt i smeten och stressa lite. Är det nu så att ni vet med er att ni borde få en julklapp av familjen Björkman så skriv en kommentar här på bloggen eller messa förslag åt mig  


Nu ska jag och grabbarna göra oss redo för dagge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Björkman - 5 september 2012 22:16

Ett halvår sen sist? Ja ungefär! Hade glömt lösenordet och allt. Tiden går fort när man har roligt heter det ju men tiden går också oerhört fort när man är mamma på heltid och jobbar 70-80%. Nå vi fick ihop våren på ett hyfsat bra sätt när både jag o...

Av Hanna Björkman - 19 mars 2012 11:00

Tänkte ge er ett livstecken. Tiden bara försvinner känns det som så blogga hinner jag inte. Hjalmar har blivit en riktig hejjare på att åka skidor i vinter och imorgon ska han få prova åka Lilla Vasaloppet. Jag har köpt skidor och John har dammat av ...

Av Hanna Björkman - 12 februari 2012 23:13

Ett litet smakprov ifrån dagens besök hos bästa fotografen, nämligen Elisabeth....

Av Hanna Björkman - 3 februari 2012 13:43

Världens finaste Helge fyller 1 år idag. Grattis plutten min :)...

Av Hanna Björkman - 30 januari 2012 21:36

Halva mitt mms inlägg kom inte med, konstigt! Mitt morgonpromenerande går sådär måste jag erkänna mig jag blev grymt taggad att fortsätta efter lördagens vägning! Hade då gått ner 1,9 kg på 1,5 vecka! Tyvärr slutar jag ofta jobba runt kl 22 och jag l...

Ovido - Quiz & Flashcards