Alla inlägg den 11 december 2011

Av Hanna Björkman - 11 december 2011 20:50

Sitter och vaktar nån tradera auktion som jag har igång. Säljer 2 jackor som knappt är använda och som har blivit på tokför stora. Hoppas man ska få in nån liten slant och bäst av allt är ju att man slipper förvara det! Finns inget bättre än att få rensa! John har röjt i garaget ihelgen medans jag jobbat och nu får vi äntligen in bilen! Nu måste jag lära mig och köra in dit bara men gud så skönt det ska bli och slipa skrapa och sopa bort snö från bilen!


Ni är kass på att kommentera men jag är ju å andra sidan lika kass på att uppdatera bloggen! Hur går det med julklapparna? Har ni köpt alla? Jobbar nu hela veckan men sen ska jag ta tag i det där med julklappar på allvar! Känner inte någon stress faktiskt för alla klappar är planerade uppe i min skalle!

Ovido - Quiz & Flashcards