Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Hanna Björkman - 6 januari 2012 10:25

Gjorde något oerhört befriande igår, jag inaktiverade min facebook! Kände att det var läge för det. Tycker det känns så trist nuförtiden när alla har stenkoll på vad man gör utan att ens prata med en. Visst en blogg har ju lite samma effekt men här är det betydligt mindre läsare än vad jag har "vänner" på facebook. Ska pausa från fejjan och se om jag klarar mig utan den. Dom som är intresserade av hur det går för mig och grabbarna har det brukar vi umgås och prata med så det känns inte som att det kommer bli så svårt att klara sig utan fejjan.  Bella klarar sig ju finfint så varför skulle inte jag göra det?  


Ska behålla min lilla dagbok/blogg men vi får se hur ofta det kommer uppdateringar!

Dom flesta som läser här har ju mitt nr ifall ni är intresserade. 

Av Hanna Björkman - 6 januari 2012 04:06

Nu kan vi prata om nattsudd! Har sovit större delen av JVM finalen men nu ser jag sista perioden. Spännande!

 
Ovido - Quiz & Flashcards