Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Hanna Björkman - 22 januari 2012 21:48

Skulle behöva logga in här oftare! Hade ju fasen fått en kommentar =)


Helgen har sprungit förbi men tiden går alltid fort när man har roligt. Har hunnit med lite lite renovering, umgås med vänner, bowlat, åkt skoter och promenerat! Har missat två morgonpromenader den här veckan och jag tycker mina orsaker till det har varit giltiga! Måndagmorgon vaknade jag med en hemsk huvudvärk och den höll i sig hela dagen. Såg suddigt och mådde illa och jag antar att det är så man mår när man har migrän, eller?Fick chans att vila lite på kvällen och då började jag må riktigt dåligt, kvällen slutade med att jag spydde och sen gick jag och la mig för natten med världens frossa. Vaknade upp på tisdagmorgon med samma huvudvärk men den gav lyckligtvis med sig! Så mina 21 dagar har börjat på onsdag istället. Har tagit mig ut och gå kl 6 två dagar och sen har jag gått lite senare nu under helgen. Imorgon är det kl 6 som gäller igen. Det går rätt bra, visst jag är VÄLDIGT trött när jag kliver upp men när allt jag behöver ligger framme så går det lätt och komma sig iväg. Räknar inte med att jag ska kunna se några resultat den här veckan men det vore ju kul om det har hänt någonting men jag får vänta tills på onsdag!


Nu är det dags att göra natt!

Skapa flashcards