Alla inlägg den 5 april 2011

Av Hanna Björkman - 5 april 2011 22:09

På promenad :)

 
Av Hanna Björkman - 5 april 2011 21:39

Och det behövs! Helt otroligt hur dammigt det är på vissa ställen här hemma men det ska det bli ändring på. Torkade ur alla köksskåp igår och idag har jag städat och torkat i garderobsrummet och i sovrummet. Sakta men säkert så ska det bli dammfritt här hemma.


Annars så händer det inte så mycket här hemma. Hjalmar har varit på dagis idag och jag tror att han hade saknat stället en hel del och hans kompisar blev väldigt glada när han kom. Vi testade ståbrädan vi köpt till vagnen imorse och trots att det var väldigt moddigt så tog vi oss fram utan problem och det gick ännu bättre när vi hämtade Hjalmar från dagge för då var det barmark igen. Bra grej den där ståbrädan, nu tar man sig ut på prom med båda barnen igen    Har dessutom jagat steg idag som vanligt och lätt gick det att få ihop 12 tusen, mitt mål varje dag. Har varit över 15 tusen lätt sista tiden så jag borde kunna öka mitt mål egentligen, 20 tusen kanske!


17 april ska jag ha Blingoparty så är ni sugna och hälsa på och samtidigt titta på barnkläder är det bara ni skickar ett mess till mig!


Inge Cougar town idag så då kan jag sluta titta på dumburken!


  


Ovido - Quiz & Flashcards