Alla inlägg den 28 april 2011

Av Hanna Björkman - 28 april 2011 19:31

Jag gillar GI! Fuskade i morse och vägde mig en dag för tidigt och till min förvåning så hade jag tappat ett kg utan att ha tränat på flera dagar! Fantastiskt! Såklart firade jag det genom att äta glass ute i solen med Hjalmar så nu är väl allt förstört men det skulle kunna fungera med lite bättre disciplin. Får räkna den här dagen som min sliskdag och skippa slisket helt i helgen istället.


Känner mig helt tom i bollen. Att vara ensam med 2 grabbar tar knäcken på mig. Den där lilla stunden jag får för mig själv när jag går ut och prommar är guld värd och jag saknar den just nu. Hjalmar är som ett plåster på mig så fort Helge är i närheten, jag kan inte ge honom mat utan att Hjalmar är mitt i ansiktet på mig. Idag när jag skulle laga middag höll jag på att bli knäpp. Båda två skrek och grinade samtidigt och då skulle jag lyckas få ihop nå vettigt att äta. Nå det gick fint till slut när jag lyckades få i dom mat men den stunden höll på att ta kål på mig. Tur att jag inte är ensam jämt eller det kanske är enklare om man är van att alltid fixa allting. Jag är van vid att kasta ungarna i Johns famn 16.10 typ och åtminstone laga mat själv. Hemmet har förfallit sista två dagarna men det struntar jag i, det lämnar jag åt John.


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards