Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Hanna Björkman - 10 maj 2011 21:15

Blev en kort springtur idag, fick vända efter endast 10 min. Det small till ordentligt i mitt knä och sen gick det knappt att stödja på benet men efter ett tag kunde jag promenera hemåt. Är nog inte inte så lämpligt att springa på asfalt.  Nästa gång ska jag springa på spåret baki huset med Mallan! Hon springer nog 4km längre mig just nu och hon är betydligt mer tränad än mig men då har jag nå att jobba mot!


Idag har jag solat! Vi hade 46 grader enligt temometern som står i solen   Måste jobba på brännan lite, är vit som ett lakan just nu. Hoppas verkligen att värmen håller i sig läääänge, helst hela sommaren. Skulle passa oerhört bra nu under mammaledigheten.


Nä nu är det DH!


Av Hanna Björkman - 10 maj 2011 09:07

Helge han har power i sina spyor! Imorse kastade han upp med sån kraft att jag fick det i ansiktet på nå jäkla vänster. Fräscht!


Vi försov oss lite på morgon så vi fick prova hur det kännas att hålla lite tempo så vi skulle komma i tid till dagge men nog är det tur att vi inte behöver göra sånt nå ofta. Hjalmar är inte så bra på att skynda sig, han har nästan aldrig behövt göra det. Han gillar att filosofera och jyra på morgon, slappa i soffan och se lite TV men idag fanns det inte tid för nå sånt för vi sov till baki kl 8 och han ska vara på dagge kl 9. Vi kan ju välja om vi vill fara eller inte men nu håller dom på att träna till ett musikuppträdande som dom ska ha nästa vecka så då måste han ju få fara dit. Blir spännande och se om Hjalle törs vara med och sjunga nästa vecka eller om det blir som när det var Lucia, då dög bara min famn.


Dags att ta tag i dagen. Måste passa på att måla medans trötta Helge sover och sen ska vi hinna med en prom och sen är det bara hämta storebror. Helge har sovit från 20.00 till 8.15, sen var han vaken en timma innan det var dags att sova igen.Trött kille!


Ha det! 


Ovido - Quiz & Flashcards