Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Hanna Björkman - 20 maj 2011 22:28

Mina nya lyktor :)

 
Av Hanna Björkman - 20 maj 2011 12:29

Det värker i min mun! Funderar om huvudvärken jag dragits med sista dagarna beror på det eller nå annat. Vaknade här om dagen med en hemsk värk i munnen/käken så jag funderar om jag har drömt nå som fick mig och bita ihop fruktansvärt hårt. Kan inte minns att jag varit med om nå liknande förut iaf.


Idag är jag ensam med grabbarna. John brukar annars bara jobba halva fredagarna men idag är han på löneförhandling så vi får roa oss själva men det går fint! Hjalle fick en ny cykel av farfar igår så vi har tränat för fullt idag. På vintern är vägen här utanför perfekt för då har vi är färdig bobbacke men det är inte särskilt lära sig cykla-vänligt här ute. Nå vi får traska iväg till gågatan och träna ordenligt. Fast han är redan en hejjare på att cykla så nu lär vi få jaga honom  


Nä nu ska jag googla insynsskydd och se hur vi kan fräscha till altan.


Av Hanna Björkman - 20 maj 2011 09:58

Min lilla tumsugare.

 
Ovido - Quiz & Flashcards