Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Hanna Björkman - 12 maj 2011 21:16

Idag är det vilodag! Har bara varit på en långprom med Helge tidigare. Tänkte att jag måste passa på för jag har planerat i träning resten av veckans dagar. Imorgon ska jag på lunchpasset(spinn/torso) om John hinner hem i tid. På lördag blir det Zumba med TCgänget och på söndag tänkte jag rymmas på spinn/pumpen. Ska bli oerhört kul och testa Zumba! Jag är allt annat än en dansmänniska men jag tycker ändå att det är kul med aerobic och afro så jag tror Zumba kan falla mig i smaken.


På lördag blir det helkväll med TCgänget, först Zumba och sen middag. Dom flesta ska nog dricka men jag kör nyktert. Annars så ska vi jobba här hemma ihelgen, har ordnat barnvakt åt Hjalmar så vi ska hinna med så mycket renovering som möjligt. Tänkte att vi skulle åka och se på dörrar imorgon, nu är det dags att ta ett beslut! Hittade lite inspiration till trappen men jag är fortfarande osäker på vad jag ska göra med själva trappan och väggarna. Får fortsätta leta på webben. Har ni några förslag?


Har inte färgat håret på över en månad men ikväll måste jag! Kan inte fara på fest med min utväxt och jag ska inte klippa mig förrän i juni så jag måste fräscha till håret så jag ser ut som folk. Men nu ska jag först se Criminal minds.

Ovido - Quiz & Flashcards