Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Men åh!

Av Hanna Björkman - 14 maj 2011 12:07

Lite less jag blir! Jag springer, pumpar, promenerar och försöker äta rätt men det händer ändå ingenting! Minus 0,2 kg visade vågen igår och även om det är åt rätt håll så känns det som att det är alldeles för lite! Man tappar gnistan när man sliter som ett djur och man inte får nå resultat! Har jag nå fel på ämnesomsättningen eller vad? Mätte kroppen för 1 månad sen kanske och det gjorde jag igår igen och det har försvunnit nån cm men åh vad sakta det går. Vad gör jag för fel?!!?!?!


Nå mitt mål som jag hade kan jag fet glömma! När jag satte målet var det realistiskt men då visste jag inte att man skulle få slita så här för att få bort skiten men jag tänker ändå inte ge upp förrän jag fått bort mina extra kilon. Har powerwalkat i skogen idag, jävla vilket tempo jag höll! Gjorde inte annat än flåsade i telefonen när Mallan ringde =) Skönt och få gå i en massa backar! Längtar till Zumban senare idag!


Nu ska jag jobba lite

 
 
Ingen bild

susannrydberg

14 maj 2011 13:52

Hej Hanna
Känner igen mig i din beskrivning.Jag har gått ner 8 kg,när jag efter jul slutade med:potatis,smörgåsar,karra,kakor,chips,såser,ja de vanliga mindre portioner.Mer frukt,omelett,keso och sallad och grönsaker i alla valörer.Gröt varje morgon.Vitt mjöl ska man inte äta......allt detta vet du säkert.Men jag har ingen annan förklaring till min viktnergång <3
Susann














Hanna Björkman

15 maj 2011 00:22

Hej!
Jag har kört GI nu ett tag men det har hittills inte gett så mycket resultat men det är bara köra på! Äta ÄNNU bättre och träna ÄNNU mer! 8 kg är bra jobbat! Jag har 7 kg kvar tyvärr..

 
Maria

Maria

14 maj 2011 18:07

Kan det inte vara så att du har börjat få tillbaka ickeexisterande muskler?! :) Det är samma sak för mig, fast jag är inte riktigt lika flitig som du :P tappade 5 kg på 4 veckor men nu står vågen still igen ...

http://mbjornfot.blogg.se

Hanna Björkman

15 maj 2011 00:16

Jag har säkert fått tillbaka lite muskler men det borde ju ändå försvinna lite extravikt? Nå nångång ska det väl lossna så det är bara jobba på. Säg ju vara svårt att få bort gravidkilona när man inte ammar:/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Björkman - 5 september 2012 22:16

Ett halvår sen sist? Ja ungefär! Hade glömt lösenordet och allt. Tiden går fort när man har roligt heter det ju men tiden går också oerhört fort när man är mamma på heltid och jobbar 70-80%. Nå vi fick ihop våren på ett hyfsat bra sätt när både jag o...

Av Hanna Björkman - 19 mars 2012 11:00

Tänkte ge er ett livstecken. Tiden bara försvinner känns det som så blogga hinner jag inte. Hjalmar har blivit en riktig hejjare på att åka skidor i vinter och imorgon ska han få prova åka Lilla Vasaloppet. Jag har köpt skidor och John har dammat av ...

Av Hanna Björkman - 12 februari 2012 23:13

Ett litet smakprov ifrån dagens besök hos bästa fotografen, nämligen Elisabeth....

Av Hanna Björkman - 3 februari 2012 13:43

Världens finaste Helge fyller 1 år idag. Grattis plutten min :)...

Av Hanna Björkman - 30 januari 2012 21:36

Halva mitt mms inlägg kom inte med, konstigt! Mitt morgonpromenerande går sådär måste jag erkänna mig jag blev grymt taggad att fortsätta efter lördagens vägning! Hade då gått ner 1,9 kg på 1,5 vecka! Tyvärr slutar jag ofta jobba runt kl 22 och jag l...

Ovido - Quiz & Flashcards