Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Hanna Björkman - 19 maj 2011 19:22

Nu har vi bestämt oss hur trappen ska se ut! Blir nån slags blandning av alla bilder jag la ut   Fast det var ju det som var tanken från början,  bilderna var bara lite inspiration. Gillar att inspireras av saker från webben men jag avskyr att kopiera rakt av. Tycker om att göra egna varianter av allt. I helgen ska jag börja slipa och fräscha till så jag kan börja måla så småningom. Lär nog ta ett tag att slipa men det kan inte hjälpas. Tror det kommer bli riktigt snyggt när det blir klart iaf. Vi har tagit ett beslut uti dörrar idag så dom ska beställas imorgon. Det händer saker!!


Har varit och sett Hjalmar uppträda idag på hans dagis! Han sjöng inte med men han klappade händerna lite då och då och var med nästan hela showen. Han fick syn på mig, John och Helge efter ett tag och då kom tårarna. Eric Saade och Linda Bengtzing hade kommit ända från Sthlm för att vara med i showen  Nä dom var superduktiga barnen!


Nu ska jag bege mig ut på en powerwalk i skogen!

Ovido - Quiz & Flashcards